KimFlierman.reismee.nl

Ik ga op reis en neem mee......

Ja, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven.. Als Roanne zo'n mooie reislog heeft aangemaakt... Moet ik er natuurlijk ook eentje hebben, dus hier is ie dan! Mijn reislog

Laughing
!

Ik ga op reis en neem mee.... een backpacktas vol enthousiasme, spanningen, moed, energie en uiteraard veel muggenspul met deed! Jaja, ik ben echt op alles voorbereid!!

Lieve allemaal,

Vorig jaar hebben Roanne en ik, in een wat impulsieve actie, afgesproken om te gaan reizen naar in ieder geval Argentinië en Brazilië.

En.. Over ongeveer 4 weken is het dan eindelijkzover, dan vliegenwij vanuit Amsterdam naar Buenos Aires (Ministro Pistarini)! Graag wil ik mijn ervaringen om door Zuid Amerika te reizen met jullie delen.

Onzereis bestaat eigenlijk uit twee delen:
In Argentiniëzullen wij gaan landen in Buenos Aires waar we in ieder geval 2 nachten gaan overnachten in hostel Reina Madre. In eerste instantie in een 2 persoonskamer, aangezien Roanne nog even aan het idee moet wennen dat zij mij moet delen met anderen ;-)..

Vervolgens gaan we meerdere streken opzoeken zowel in Argentinië als inChili: De Mendoza streek, wijn streek in de binnen landen van Argentinië op de grens met Chili. Lakedistrict, eveneens op de grens met Chili. Valdes, aan de ‘overkant'/oost kust van Argentinië waar nog walvissen etc dicht bij de kust komen en we dus Pantagonie gaan door kruizen. We willen daarna zo zuidelijk mogelijk zien te komen om gletsjers en ander ijskoud schoon te bewonderen. (Copyright: Roanne Logtenberg

Wink
).

Vanuit deze gletsjers gaan we door naar het tweede deel van onze reis: De rond reis door Brazilië. Als eerste zullen we beginnen bij de Iguazu watervallen. Vervolgens gaan we via de kust van Brazilië in ieder geval stoppen bij de volgende plaatsen: Sao Paulo, Paraty, Rio de Janeiro, Macaé, Vitoria, Salvador (waar we Oud & Nieuw gaan vieren ), Aracaju, Natal, Jijoca de Jericoacoara (een echte backpackersplaats), de Amazone en Manaus.Vanuit Manaus vliegen we naar Parimaribo waar we ongeveer een week hebben om bij te komen, zodat weweer fris en fruitig kunnen landen inNederland.

Op een paar kleine practische zaken die ik nog moet kopen, ben ik helemaal klaar! Qua taal, loop ik iets voorop Roanne, ik ben namelijk al bij les 8 van 42, jullie zien het al.. Dat gaat ongetwijfeld goed komen ;)!

Stiekem ben ik ontzettend zenuwachtig en ga ik jullie (en natuurlijk voornamelijk mijn hoogzwangere zusje) ontzettend missen, maar ik ben er ookhelemaal klaar voor. Dus laat die reis maar beginnen.

Ik wens jullie alvast een fijne winter toe!

Veel Liefs,Kim

P.s Sorry, Sanne, kon het niet laten om het te vermelden

Wink

Reacties

Reacties

Corine

Ja kim, nu komt het er echt aan! Vind het echt super tof voor je en hoop dat je vooral heeeeeel erg gaat genieten daar! Gelukkig zien we elkaar over 1.5 week nog even! Ik ga je blog zeker volgen! :D

xx Corine

Rinck Weldam

Lieve Kimmie...

Wat een leuk idee zeg en Blog...
Ik zal jullie dan ook zeker gaan volgen tijdens dit grote avontuur en al enorm nieuwsgierig naar de leuke en spannende verhalen en prachtige foto's...

Dikke kus. Rinck

Michelle

Superveel plezier Kimmie! Gonna miss you!

Ina

Nog 1 nachie slapen en dan gaat het grote avontuur van start.

Geniet van alle dingen die het land je te bieden heeft.

Heel veel plezier.

Pas goed op je zelf (en elkaar natuurlijk)

Zal je enorm missen!

Rinck

Nog maar 1 dag in het mooie Nederland!

ZUCHT.....!

Ben maar aan een van je achtergelaten Appeltjes begonnen ...... haha

Groetjes.... ook je andere collega's!

x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!